Adam Wolfe
Acting as Adam Wolfe, an investigator of the paranormal, you will discover a hidden world under the modern San Francisco. In this city, ghosts, artifacts, secret orders and curses are just some of the things that Adam will come across working on his most important case.
Step into the shoes of Adam Wolfe, investigator of the supernatural. Driven by your sister’s mysterious disappearance, take to the brooding streets of San Francisco, where crime and paranormal occurrences intertwine in dark corners.
Solving one mystery after another, slowly unravel a larger conspiracy that could lead you to your missing sibling, but may also drag you into the abyss forever.
Use your wits, your detective instincts and, when all else fails, your six-shooter in this psychological thriller packed with more than 8 hours of challenging gameplay. Secret societies, unnatural afflictions and ancient covenants await you in Adam Wolfe's exciting 4 episodes!