Absolute Fear -AOONI-
Players take on the role of a younger sister searching for her older sister in a mysterious mansion where AOONI roam.
The clues left behind will help you solve the mysteries of the mansion, which changes one by one.
AOONI, which relentlessly pursues players when it spots them, exerts an overwhelming presence as if it were real.
In addition to the various mysteries, the ending also diverges depending on the outcome of your play.
The first chapter, the second chapter, and the last chapter are all interconnected, and you will be able to solve the mysteries.