ABYSS SEEKERーーWhat Do You See Deep in The Abyss
ABYSS SEEKER is a twin-stick survivor shooter where you freely control your character with two sticks. Survive against hordes of enemies within the time limit, defeat the boss appearing in the final wave, and advance to the next dungeon.