A Loddle to the Left
A Little to the Left is a cozy puzzle game that has you sort, stack, and organize household items into pleasing arrangements while you keep an eye out for a mischievous cat with an inclination for chaos. Check out this playful and intuitive puzzler with 100+ satisfying messes to tidy.
Loddlenaut is an ocean cleanup adventure set on a vibrant alien planet. Play as an interstellar custodian who is tasked with cleaning up the pollution left behind by a spacefaring mega-corporation. Befriend local axolotl-like creatures and explore sunken corporate ruins as you revive the planet’s lush ecosystems.