8-Bit Adventures 2
8-Bit Adventures 2 features everything you love about classic JRPGs. An earnest, engaging storyline; relatable, easy-to-love characters; strategic turn-based combat; deep party customization; an unforgettable soundtrack; and a large, fantastical world - traversed by Airship, and brought to life by vibrant 8-Bit inspired visuals.