3 minutes Mystery 2
This detective game allows anyone to feel like a sleuth with its simple gameplay.
It's you who will find the hidden clues within the illustrations and lead tough cases to resolution. The mysteries awaiting you are not as straightforward as they seem, with every enigma contained in a single illustration...
The highly anticipated sequel to "3 minutes Mystery" All stories are short, so there's no problem even if you haven't played "3 minutes Mystery" before!