Embark on an adventure with Betty as she delves into a town where danger lurks at every turn, and characters are as deceiving and bizarre as they come. Featuring a power-hungry mayor, a potbelly pig with a vendetta, a sheriff obsessed with the supernatural, and believe it or not, a kraken who doesn’t read fine print.
Oh, and there’s also this itsy-bitsy thing about a doomsday plot to eradicate everyone’s very existence. But hey, let’s worry about that later, shall we?
3 Minutes to Midnight pays homage to the golden era of gaming while forging its own path with innovative gameplay and storytelling. Whether you're a fan of brain-teasing puzzles, compelling narratives, or just a good laugh, this game is your ticket to an unforgettable experience.