100 Doors Escape: Let me In!
100 doors game challenges and brain teasers are quite fun, but we invite you to try your luck in 100 Doors Escape: Let me In! Join our guy in this toilet rush game and help him overcome numerous obstacles by playing hidden object mini games and solving escape puzzles. 100 Doors Escape: Let me In! game is a fun find the key to open the doors experience. Unlock the door to enter the room in this quite amusing get in the toilet game.
This is not a classic toilet and bathroom game that requires almost no effort to pass. This escape room game is indeed full of hundred doors game challenges that require logic effort and skills in order to solve hidden object riddles and puzzles. Nature calls! Help the guy make it to the toilet!
Our little fella is a repairman with tons of work to finish throughout this escape room game, but whenever he finds himself at a certain location to do the job he has a peculiar tiny problem. This is where you come to the rescue by employing your brain at your best and solving all the mind-bending riddles and puzzles, and by seeking and finding all the hidden objects in this 100 doors unlock the room game. Namely, he needs to go to the bathroom, but somehow there always seems to be an obstacle for him to do so. You know how it is, pretty embarrassing, so man up and help the guy make it to the bathroom. He cannot solve all the escape room riddles as his urge really distracts him, so he needs all the bits and pieces of your knowledge to get to the toilet. Open 100 doors, escape rooms and eventually let the man finish his business. 100 Doors Escape: Let me In! game really gives you a chance to show some sympathy and be a good sport!
100 Doors Escape: Let me In!: no need to run for your life, but you do need to avoid getting completely embarrassed publicly! Join this bathroom rush and combine it with the best elements of escape the room 100 doors games. Help the poor man unlock the doors and get to the toilet in time!