Setting out to sea upon their ramshackle boat, a sudden, ferocious storm hurls them into a hidden world brimming with danger and mystery. Now it’s down to you to help them work together and find their way home in Survival Kids - a fast-paced, co-op survival game for absolutely everyone!
Stranded on a series of unique islands, set upon the back of giant Whurtles, work together with up to 4 players online or 2 players in local co-op to explore, chop, craft, fish, cook and solve your way to safety - all whilst surviving everything the islands throw at you!
Master the island's challenges, use the Harmony Stones to tame the storm and make it back home with an epic story to tell!
Crafting, exploring and tools are all designed to work better when you’re together. You might choose to fell a tree alone, but if you and a friend work alongside each other you can bring it down with half the effort! Whether playing with friends and family at home on the couch, or online, the best Survival Kids experience is played together!