A hero's destiny is written in the Stars
The legendary KONAMI JRPGs Suikoden I and Suikoden II have now been remastered in HD!
A once renowned hero turns into a violent tyrant, and an empire falls into decline.
Our story's hero and his friend Jowy are members of the Unicorn Youth Brigade, which participated in a drawn-out border dispute between the Highland Kingdom and the City-States of Jowston .
A few months earlier, a truce agreement was signed between the two forces, both of which were happy to see an end to the fighting.