Nintendo Switch 2 Welcome Tour
You know, when you stop to think about it, there are a lot of interesting technologies and clever designs that go into video game consoles.
Nintendo Switch 2 Welcome Tour is an interactive exhibit of sorts that offers an inside look at the suite of features and tech that power the games you love to play. Look, touch, and feel your way through the different exhibits!
Uncover lots of insights about the console. Explore basic features, like the magnetic connectors that keep the Joy-Con 2 controllers firmly attached, and more advanced tech details that you might not otherwise notice.
Roam the exhibit halls, which resemble a giant Nintendo Switch 2. Discover hidden facts, take quizzes, and enjoy playful minigames and tech demos.
Nintendo Switch 2 Welcome Tour is chock-full of secrets you'll enjoy sharing with others.