Fast Fusion
Race your anti-grav vehicle through brilliant tracks such as the beautiful Redwood Forest, the storm planet Tempesta or through the lofty heights of Yama Crest.
Use the exciting 'Fusion' ability! 'Fusion' lets you create hundreds of improved racing machines by fusing your favorite vehicles into new ones, with improved specifications and unique looks.
Risk it all by mastering the new antigrav hyper jump technology to get ahead of your opponents.