Experience outrageous enemies and killer loot on the dangerous new planet of Kairos in Borderlands 4. Become an unstoppable force blasting through enemies with an arsenal of weaponry. Deftly defy death from every direction as players flex their skill expression with glide, dodge, fixed-point grapple, and more.