Your epic adventure is now enhanced for Nintendo Switch 2
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – Nintendo Switch 2 Edition is playable only on Nintendo Switch 2. If you already own The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom for Nintendo Switch, you can purchase the upgrade pack to play the Nintendo Switch 2 Edition.
In this sequel to The Legend of Zelda: Breath of the Wild, you’ll decide your own path through the sprawling landscapes of Hyrule and the mysterious islands floating in the vast skies above. Can you harness the power of Link’s new abilities to fight back against the malevolent forces that threaten the kingdom?
Explore the land, sky, and depths of Hyrule like never before on Nintendo Switch 2.
With higher resolution, improved frame rates, and HDR support, the expansive world of Hyrule has never looked better.
With two save files, you can start a brand new adventure or continue a previous one with your existing save data.
Save data created in the second save data slot in The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – Nintendo Switch 2 Edition cannot be transferred to The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom on Nintendo Switch.
Find your way with voiced navigation and insights from characters like Princess Zelda, share blueprints of your Ultrahand creations with other players, and more.