Your epic adventure is now enhanced for Nintendo Switch 2
The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Nintendo Switch 2 Edition is playable only on Nintendo Switch 2. If you already own The Legend of Zelda: Breath of the Wild for Nintendo Switch, you can purchase the upgrade pack to play the Nintendo Switch 2 Edition.
No kingdom. No memories. After a 100-year slumber, Link wakes up alone in a world he no longer remembers. Now the legendary hero must explore a vast and dangerous land and regain his memories before Hyrule is lost forever.
With higher resolution, improved frame rates, and HDR support, the expansive world of Hyrule has never looked better.
With two save files, you can start a brand new adventure or continue a previous one with your existing save data.
Save data created in the second save data slot in The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Nintendo Switch 2 Edition cannot be transferred to The Legend of Zelda: Breath of the Wild on Nintendo Switch.
Find your way with voiced navigation and insights from characters like Princess Zelda, as well as additional features to support your adventures in Hyrule.