Super Mario Party Jamboree – Nintendo Switch 2 Edition + Jamboree TV
If you already own Super Mario Party Jamboree for Nintendo Switch, you only need to purchase the upgrade pack to play the Nintendo Switch 2 Edition.
Connect the Nintendo Switch 2 camera accessory or another compatible USB-C camera to your Nintendo Switch 2 and bring everyone into the game.
Connect a compatible USB-C camera, like the Nintendo Switch 2 camera, to have your image appear in the game!
Compatible in selected modes only. Camera minigames in Bowser Live require a compatible USB-C camera.
Place the Joy-Con 2 controller on its side to use it like a mouse in compatible modes. Slide and click with ease!
Plus, with HD rumble 2, you can feel even more realistic feedback through the controller.
Attach the Joy-Con 2 strap and hold the controller firmly when using mouse controls.
Using the built-in microphone of Nintendo Switch 2, you can clap your hands or use your voice to control the action in selected modes.
Jamboree TV is a new way to play that's all about audience participation! Take on a variety of challenges along with Mario and friends. Let the games begin!
Roll the dice to race others around the game board to collect the most Stars. Each of the seven boards has its own personality! New rules for Jamboree TV include 2-on-2 team matches and more.
Plus, if you connect a compatible USB-C camera, your face can appear directly in the game.