Learn more about upgrade packs
If you already own Kirby and the Forgotten Land for Nintendo Switch, you can purchase the upgrade pack to play the Nintendo Switch 2 Edition.
Explore 3D platforming stages as you discover a mysterious world, save the kidnapped Waddle Dees, and defeat the ferocious Beast Pack. Hope you’re hungry for a big adventure!
After the world is struck by a powerful meteor, Kirby must use his amazing abilities, including some all-new Mouthful Modes to clear a trail through uncharted territory in this exciting adventure.