Step into the guise of furry flyboy Fox McCloud as he returns to take on his deadliest enemy; wingmen Slippy Toad, Peppy Hare and Falco Lombardi are covering your back, as you take on hordes of intergalactic hostiles on land and in air.
Hop into Arwings for aerial skirmishes and Landmaster Tanks for ground-based confrontations, or simply run around on foot dispensing laser justice; the searing single player adventure is a total blast, while the glorious four-way split-screen mode is sure to keep you and your friends coming back for more. With sniper rifles and rocket launchers, this is one Fox you don't want to mess with!