WarioWare: Snapped!
Put yourself in the frame for some motion-controlled fun with WarioWare: Snapped! Created especially for Nintendo DSiWare, the latest game in the WarioWare series uses the Nintendo DSi’s inner camera to make you the star of the show as you play wacky mini-games that are guaranteed to get you moving.
In Wario’s challenges, you’ll have to make big movements with your face and body to succeed – perhaps collecting coins or shaking your head at high speed to dry off a dog! Mona’s mini-games, on the other hand, will require you to line yourself up with targets on the screen. You might have to move your head into place to catch a falling hat or squash a fly just by clapping your hands. In Jimmy’s challenges, you’ll play peek-a-boo with a baby, stick fingers up nostrils and dish out a quick massage just by performing the right actions.
The remaining set of mini-games are hosted by ninja twins, Kat and Ana. This duo know the value of good friends, which means all their challenges require you to have a sidekick handy. Line your faces up in a totem pole, smash through a stone block together and figure out the right formations to get through whatever comes your way.
With so many mini-games to enjoy, you’ll be happy to relive them again and again – although the opportunity might come sooner than you think. Once you’re done playing through any of the four game modes you’ll be treated to some footage of yourself in action – a hilarious reminder of just how silly you look when you do whatever Wario and co. tell you to!
Jump on a crazy roller coaster ride where you never know what’s around the corner in WarioWare: Snapped! for Nintendo DSiWare.