AlphaBounce
AlphaBounce combines the classical brick-breaking arcade concept with RPG features, offering you the chance to explore an endless universe with millions of levels!
AlphaBounce is a game which is exclusively available for download from the Nintendo DSi Shop and has been created and developed by Mad Monkey Studio and Motion Twin.