A Little Bit of... Dr Kawashima’s Brain Training: Maths Edition
Dr Kawashima brings his popular brain exercise software to Nintendo DSi, with fun, new features and the return of many Brain Training favourites! A Little Bit of... Dr Kawashima’s Brain Training: Maths Edition features mathematical challenges and other fun exercises that you can use regularly to keep your brain sharp in just a few minutes a day. As well as training with maths-oriented exercises, you can also relax with a game of Germ Buster. Or try the new Themes Mode, where you can practise your acting and drawing skills using the Nintendo DSi Camera, Touch Screen and microphone! Screen text can be set to English, German, French, Spanish or Italian. Please note that elements of this software may have been featured in previously-released software.
For more information, read Nintendo President Satoru Iwata's interview with the developers.