Learn With Pokémon: Typing Adventure
Practise your typing skills in a fun, yet challenging way with Learn With Pokémon: Typing Adventure for Nintendo DS. Take on the rookie role of the latest member of the Elite Typists' Club and research over 400 Pokémon, including Legendary Pokémon such as Reshiram and Zekrom from Pokémon Black Version and Pokémon White Version.
Using the included Nintendo Wireless Keyboard, your typing ability will be tested to the limit as you attempt to correctly type the names of any Pokémon you come across on your journey, which are then captured in your Typing Ball. The keyboard features a standard UK English key layout, and is available in white.
Assist Professor Quentin Werty and his assistant Paige Down with their research and try to find as many Pokémon as you can! This game is fun for both beginners and typing pros, letting you progress slowly at the beginning of the game, before moving on to trickier exercises later on. Complete the different courses, try to get a high score and increase your Typist Rank! As you progress and improve you can unlock up to 60 different levels, collect 180 medals and go in search of rarer Pokémon to study.
The package also comes with a Nintendo DS Compact Stand allowing you to place your Nintendo DS, Nintendo DSi, Nintendo 3DS or Nintendo 3DS XL system there while your hands use the keyboard.
So, fingers at the ready and master the keyboard to catch as many Pokémon as you can in this unique typing adventure! You can find out more at the official Learn With Pokémon: Typing Adventure websitewebsite.
Learn With Pokémon: Typing Adventure comes with a special Nintendo Wireless Keyboard featuring the standard English key layout, which has been made to work with this game but may also work with other Bluetooth-compatible products. The package also includes the Nintendo DS Compact Stand that can be used to position your Nintendo DS, Nintendo DSi, Nintendo DSi XL, Nintendo 3DS or Nintendo 3DS XL system as your hands use the keyboard.
When using this keyboard with another product (hardware or software), please be aware that certain keys may function differently. For more information on some key combinations, please visit the Nintendo Support section.