Pilotwings Resort
Pilotwings Resort puts the player in the pilot’s seat as never before in this long-awaited three-dimensional update to the Pilotwings series! Import your Mii characters from the Mii Maker in your Nintendo 3DS and explore Wuhu Island (the star location of Wii Sports Resort and Wii Fit Plus) by plane, by hang glider and by rocket belt. Each vehicle type features unique controls that offer a different challenge.
Complete around 40 challenging flight missions in Mission Mode to earn stars, or scour Wuhu Island for hundreds of collectible Extras in Free Flight Mode as you unlock interactive 3D Dioramas of various aircraft and famous island monuments. Get a bird’s-eye view of familiar Wuhu Island sites – and a few new ones! You can even share your experiences with friends and family members by taking in-game photos and saving them to the Nintendo 3DS system's photo album. Pilotwings Resort is an aerial sports game gem that offers amazing 3D views of Wuhu Island.
Soar through the skies over the tropical Wuhu Island in a hang glider, rocket belt, or plane - each with its own unique controls, distinct feel of flight and new gameplay.
Mission Mode and Free Flight Mode offer a wealth of activities, challenges and gameplay for gamers of all tastes.
Pilotwings Resort pulls your personal Mii character from the Mii Maker application, and features the Mii as the star of this adventure.
Pilotwings Resort features a breadth and depth of field that can only be achieved with the 3D effects of Nintendo 3DS, offering a feel and style of play never before seen in an aerial sports game.