Me & My Pets 3D
All your favourite pets are happily waiting for you! Pamper them, offer them a comfortable home and entertain them with funny minigames.
Care for dogs, cats, horses, rabbits, guinea pigs, birds and fishes. Have fun in minigames like feeding, playing, stroking, brushing, grooming or going for a walk. You can even enjoy exciting horse rides on the back of a Haflinger, Arabian & co. using the motion controls of your Nintendo 3DS.