MYST
This adventure title is ideally suited for Nintendo 3DS, and features six worlds, many puzzles and clues. MYST offers over 80 hours of immersive gameplay.
This version also gives gamers extra content to explore, with new landscapes and the RIME Age added to enhance the storyline. As in the original MYST, players will solve puzzles, explore surroundings and interact with items that deliver clues, which players must piece together in order to solve the mysteries that lie within.