Turtle Island has been invaded by pirates, and it's up to you to stop them!
Captain O'Haire and his gang of Monkey Pirates have sailed in and taken over Turtle Island. Armed with his trusty water gun, Shelldon sets out on an adventure to reclaim his home, stopping anyone who gets in his way!
With intuitive controls and colourful graphics, Turtle Tale is a 2D platformer that fans of retro games will love.