Sayonara UmiharaKawase
You will need to think how to get out of the stages like a puzzle game, and learn to use the hook to get out ASAP, action game-style. You will also be able to "restart" from the checkpoints, and "slow" to move carefully and avoid failing. On top, if you connect to the internet, you will see your ranking among players in your territory!