Robot Rescue 3D
Guide trapped robots through treacherous passages, staying clear of paralysing electrical circuits and sliding past sleeping mines! Interact with tiles to open doors and repaint your dopey robots different colours in order for them to escape through the right exit. Be warned! Each and every robot shares linked controls generating totally synchronised movements for an even wackier escape plan! This latest edition to the Robot Rescue franchise brings together a MEGA pack containing levels from previous releases and additional, never before seen stages!