Anyone can enjoy it with its simple and easy to understand rules.
Use numbers as hints to complete illustrations in this series of "picture crossword puzzles", which Nintendo has been developing as its own brand of game software since 1995.
With this version's newly implemented navigation feature, puzzles can be solved more smoothly than ever.