Developed by Naxat Soft for its Summer Carnival tournament in 1992, RECCA is a fast, furious shooter that pushed the NES to never-before-seen speeds.
Even RECCA's soundtrack is hardcore, with some of the most impressive music on the NES. This tour de force of technical wizardry and intense action is not for the faint-hearted!