Life Force
Pilot the Vic Viper on a mission to destroy an enormous alien that threatens to devour the galaxy!
Classic shoot 'em up Life Force is a spin-off of the seminal Gradius series, featuring six stages that take place inside the gigantic creature, alternating between horizontally and vertically scrolling environments.