Gargoyle's Quest II: The Demon Darkness
Firebrand the gargoyle returns in this NES prequel to the gothic Game Boy hit. As a young demon-in-training, Firebrand is entrusted to defeat an evil, dark light that threatens his home.
Part platformer, part roleplaying game, Gargoyle's Quest II: The Demon Darkness features overhead map-style adventure elements and side-scrolling action elements. Increase Firebrand's abilities as you progress: improving your flying, jumping and magic power. Explore the realm, collect items and battle bosses, and vanquish the ultimate evil!