Metroid: Zero Mission
In this acclaimed retelling of the original Metroid adventure, step into the boots of bounty hunter Samus Aran as she infiltrates planet Zebes for the first time, on a mission to take down the Space Pirates and Mother Brain... but this is not the Zebes that you might remember!
Metroid: Zero Mission features completely redesigned environments, based on the original maze-like levels, but enhanced with new features like Morph Ball launchers and zip lines. It's crawling with vicious new enemies and bosses, too...