Mega Man Battle Network 6: Cybeast Gregar
Mega Man Battle Network 6 introduces many new gameplay elements like the Beast Out System, which allows you to absorb Gregar's powers to create fantastic abilities, and the Cross Change System, with which you can gain special skills by defeating Link Navis. Plus, if you combine the two you can become even more powerful – but use this power wisely!