Mega Man Battle Chip Challenge
Your favourite characters from the Megaman Battle Network universe return to duke it out in the Battle Chip Grand Prix! Face multiple opponents on your way to the ultimate prize: an extremely rare Battle Chip!
Command your Net Navi using Battle Chips of various elemental types: fire, water, electricity or wood. Choose your Battle Chips wisely, depending on the material in the arena – metal aids electric attacks, while grass weakens them.
As well as the Grand Prix, you can also battle in one-off bouts or create your own tournament!