Golden Sun: The Lost Age
Return to the world of Weyard, and see the other side of the story, in the sequel to the hit Game Boy Advance RPG. Golden Sun: The Lost Age follows Felix and his crew's mission to restore Alchemy to the world; a potential catastrophe that the original game's characters were trying to prevent.
As a new band of adventurers, unleash new Summon spells and employ powerful Djinn elemental spirits. Plus - if you completed Golden Sun you can transfer data to the sequel via password to unlock items, stats and more!