Explore more possibilities for your personalized empire with four new Natural Wonders: Machapuchare, Mount Fuji, Vihren, and Vinicunca!
This content is available for individual purchase, but is also available as part of the Crossroads of the World Collection DLC bundle featuring two leaders, four civilizations, and four Natural Wonders.