Sherlock Holmes The Awakened - The Whispered Dreams Side Quest Pack
You will need all of your investigative skills to unravel these baffling mysteries, and uncover the extraordinary truths behind them.
A perfect complement to the thrilling main narrative, the Whispered Dreams Side Quest Pack adds six additional cases to The Awakened.