BACKROOMS POOLS: SURVIVING THE ABYSS
In Backrooms Pools: Surviving the Abyss, the terrifying depths of the Backrooms become even more deadly. With new health resistance mechanics, you can now endure up to four punches from the vicious monsters lurking beneath the water’s surface. But don’t get too comfortable—every step forward brings you closer to unseen horrors that will test your will to survive.