Indicates that Waste of Electrical and Electronic Equipment (WEEE) should not be disposed of in the normal waste stream but separately collected and recycled.
Indicates that the product is a double insulated electrical appliance, designated by the IEC as Class II equipment without protective earthing.
Mark indicating conformity to the regulations related to the import of equipment in the Eurasian Customs Union.
The Regulatory Compliance Mark (RCM) indicates conformity with electrical safety requirements in Australia and New Zealand.
The VCCI mark is used in the Japanese market, and indicates that electronic equipment bearing it is harmless, as its emissions are below acceptable levels.
The KC (Korea Certification) mark indicates compliance with the product safety standards of Korea.
The NOM (Norma Oficial Mexicana) mark in conjunction with the NYCE mark indicates conformity with the product safety standards in Mexico.
Indicates that the AC adapter bearing this symbol is in conformity with the requirements of the EN61558-2-7 standard and can be used as a transformer for toys.