April 11th - April 13th
Find out more about Nintendo Switch 2, the successor to Nintendo Switch releasing in 2025.
Tickets have no cash value and may not be transferred or sold to any other person. If Nintendo has reasonable grounds to believe that Tickets have been transferred or sold, they will be invalidated, and the holder will be refused admission.
No. If your name wasn’t drawn to receive a ticket, you’ll need to manually enter the waitlist.