My Nintendo Prize Draw - Nintendo Classic Mini: Super NES
There is no cash or other prize alternatives. In the event of unforeseen circumstances, the Promoter reserves the right to substitute any prize for an alternative of equal or greater value. The Promoter reserves the right to withdraw, suspend or amend the prize draw without prior notice in the event of any unforeseen circumstances outside its reasonable control. No responsibility can be accepted for entries lost, delayed, or corrupted due to computer error in transit. Entries using methods generated by a script, macro or the use of automated devices will be void. The promoter reserves the right to verify all entries and the winner, including, but not limited to, age and eligibility to enter, and to refuse to award the prize, or withdraw prize entitlement, where there are reasonable grounds to believe there has been a breach of these terms and conditions or any instructions forming part of this promotion's entry requirements. The promotion may not be available in all countries.
We will only store your information as long as necessary to fulfil the purposes of the Contest or – where the applicable law provides for longer storage and retention period – for the storage and retention period required by law. After that your personal data will be deleted. In particular, if you exercise a right to object to the processing of your personal data, we will delete your personal data that we processed for the purpose to which you objected without undue delay, unless another legal basis for processing and retaining this data exists or unless applicable law requires us to retain the data.