No. If your name wasn’t drawn to receive a ticket, you’ll need to manually enter the waitlist.
Tickets may become available if others cancel the ticket(s) they received from the original draw.
If you are on a waitlist, we will notify you via email if an offer is available.
We encourage you to enter your name(s) on a waitlist as soon as possible. We reserve the right to close any waitlist several weeks before the event, for instance if a waitlist is longer than the number of expected available tickets.
If you can no longer attend the event, please cancel your waitlist entry so we can offer it to the next person in the waitlist.
To cancel your waitlist entry, please visit your “My Tickets / Passes” page via the registration page: go to “My Tickets / Passes,” open the “Waitlist” tab, and select “Leave Waitlist” from the menu.
You can always come back and rejoin a waitlist if you wish, though please note that you will join at the back of the queue, not at your previous position in the waitlist.
No. If you have a ticket for one of the events, you cannot add your name to a waitlist. If you prefer, you can cancel your ticket and join the waitlist for your preferred day/time, but there is no guarantee that you will receive a ticket offer from that waitlist.
If you pass on a ticket offer, the offer will go to someone else on the waitlist. You can rejoin a waitlist to see if another opportunity comes up.