Skater Bunny Simulator
Bunny Skater is a vibrant and thrilling skateboarding simulator where you control not just any character, but a stylish and daring bunny. With intuitive dual stick controls, you'll feel like a real skateboarder. Practice managing the bunny's movements and weight to master the nuances of virtual skateboarding, while realistic and smooth physics make the riding process engaging and believable.
Bunny Skater offers you not just a game, but a whole world of exciting skateboarding adventures, where every trick and every location becomes a personal achievement.