Rainbow Snake
Dive into a vibrant universe with Rainbow Snake, a classic game reimagined with a colorful twist. Feast on multicolored morsels that transform your luminous tail into the color you've just devoured. Composed of pure rainbow light, your snake can't eat itself but beware of colliding with green walls. Immerse yourself in this captivating gameplay and strive to rack up the highest score possible. Enjoy the stunning visual palette and engaging mechanics of Rainbow Snake.