Death Trick: Double Blind
Come one, come all to Morgan’s Traveling Circus, the greatest show in America! Or it was, until its star, Hattie, disappeared.
Alternate between a magician and a private eye: two different characters, with access to different information., and put the pieces together to see the bigger picture!
With only limited actions one can take before passing time, plan carefully about which clues to pursue and which locations to investigate.
Gather, present, and search for contradictions within each and every piece of information in your "Collection".