King 'n Knight
King ’n Knight is an arcade platform game that takes place in a medieval fantasy world. Play solo or co-op in this adventure inspired by the games of the 16-bit era.
In King ’n Knight, you will travel alone or with your friends for an adventure in a medival fantasy world filled with demons. You have to fight against the monsters to restore peace in the realm and free your princess from the claws of evil.