Onze grootste titels worden altijd op de normale, verpakte manier in de winkel verkocht.
Wii U Basic Pack: afhankelijk van de grootte van een spel heb je mogelijk extra opslagmedia nodig om software te downloaden.
Inhoudelijk is het spel hetzelfde als de verpakte versie, maar je kunt het direct downloaden op de dag van de release!
Je kunt talloze spellen op je Wii U-systeem opslaan, waardoor je tussen spellen kunt wisselen zonder dat je Wii U-disks hoeft te verwisselen.
2) Als je nog geen tegoed hebt, dan kun je bij deze stap TEGOED AANVULLEN of RESTBEDRAG MET CREDITCARD BETALEN kiezen.
6) Nu ben je klaar om het spel te downloaden! Volg de aanwijzingen om de software opje systeem te downloaden. Je kunt de voortgang op elk moment bekijken door op de HOME-knop te drukken en DOWNLOADBEHEER te kiezen.
Als je met je Nintendo Network ID inlogt op een speciale website, wordt je software automatisch gedownload op je Wii U-systeem, zodat die klaar is voor gebruik wanneer je de Wii U GamePad weer oppakt.