Laatst bijgewerkt in: 12.2024.
Nintendo is de verwerkingsverantwoordelijke zoals bedoeld in de Algemene Verordening Gegevensbescherming (Verordening (EU) 2016/679 van het Europese Parlement en de Europese Raad van 27 april 2016 - 'AVG')
Nintendo respecteert de privacyrechten van de websitebezoekers en erkent hoe belangrijk het is om de persoonsgegevens van die bezoekers te beschermen.
Er wordt bepaalde informatie via de servers van Nintendo overgedragen door de internetbrowsers van de websitebezoekers, zodra ze de website openen. De informatie die wordt verwerkt is onder andere: datum en tijdstip van bezoek, de bestandsnaam van het opgevraagde bestand, de verwijzingswebsite, de status (bijvoorbeeld: transactie voltooid), de internetbrowser en het besturingssysteem dat de bezoeker gebruikt, het IP-adres van het apparaat en de grootte van de overgedragen gegevens.
1.1 Nintendo gebruikt deze informatie om verbinding te maken met het apparaat van de bezoeker en de services van Nintendo en om het gebruik van de website mogelijk te maken. Nintendo mag die gegevens verzamelen wanneer u gebruikmaakt van de service (artikel 6 paragraaf 1 (b) AVG).
1.2 De informatie wordt tijdelijk opgeslagen in verbindingslogboeken zodat het gebruik van de website veilig is (en om hackaanvallen op onze systemen te voorkomen) en de website goed functioneert. De wettelijke grond voor het verwerken van deze gegevens wordt vermeld in artikel 6, paragraaf 1 (f) AVG. Het legitieme belang van Nintendo is het beschermen van de Nintendo-systemen. U heeft het recht om op elk gewenst moment aan te geven dat u bezwaar heeft tegen het verwerken van dergelijke informatie. Om dit recht uit te oefenen, kunt u contact opnemen met Nintendo, zoals omschreven in paragraaf 8 van dit Privacybeleid.
1.3 Nintendo kan deze informatie voor statistische doeleinden gebruiken in een geanonimiseerde vorm.
De instellingen op deze website zijn zo, dat IP-adressen anoniem zijn. De IP-adressen van gebruikers in lidstaten van de Europese Unie, of van andere staten die onder de overeenkomst vallen in het Europese Economisch Gebied, worden verkort. Alleen in uitzonderlijke gevallen zal een volledig IP-adres naar een Googleserver in de Verenigde Staten worden overgedragen en daar worden verkort. Google Ireland gebruikt deze informatie namens Nintendo om website-evaluaties te maken voor Nintendo en rapporten op te stellen met informatie over de activiteiten op de website en andere diensten aan te bieden op basis van websiteactiviteit en internetgebruik voor Nintendo.
De rechtsgrond voor de verdere verwerking van de met Google Analytics verzamelde gegevens zoals gebruik, analyse en opslag is artikel 6, paragraaf 1 (f) AVG. Het gerechtvaardigd belang dat Nintendo nastreeft, is het verbeteren en optimaliseren van de website en de advertentiestrategie ten behoeve van de bezoekers van de website.
Deze website maakt gebruik van “Google Signals”. Google Signals is een update die door Google Ireland wordt geleverd als onderdeel van Google Analytics waarmee cross-device tracking mogelijk is van enkel gebruikers die zijn ingelogd op hun Google-account en “Advertentiepersonalisatie” hebben geactiveerd in hun Google-accountinstellingen. Bij het gebruik van Google Signals worden verzamelde gegevens, zoals uitgebreide verslagen over de demografie en interesses van websitegebruikers die zijn ingelogd op hun Google-account en die “Advertentiepersonalisatie” in hun Google-account hebben geactiveerd, opgenomen in Google Analytics-rapporten. De verzamelde gegevens die Google Signals voor Nintendo genereert, stellen Nintendo in staat om advertenties op meerdere apparaten aan gebruikers aan te bieden, maar geeft Nintendo geen toestemming om de identiteit van die gebruikers af te leiden. Google Signals geeft Nintendo op globaal niveau informatie over hoe een bezoeker de website gebruikt in meerdere browsers en op meerdere apparaten.
Google-accountgebruikers kunnen hun advertentiebeleving beheren en “Advertentiepersonalisatie” op elk moment uitschakelen in hun Google-accountinstellingen.
Op deze website wordt met uw toestemming gebruikgemaakt van Google Ads Remarketing, een dienst van Google Ireland. Advertenties kunnen binnen het Google / Google Ireland-advertentienetwerk worden aangeboden op basis van inhoud die eerder geopend werd door gebruikers op websites binnen het Google / Google Ireland-advertentienetwerk die ook gebruikmaken van de Google Remarketing-functie. We gebruiken met name Google Ads Remarketing om, gebaseerd op uw eerdere gebruik van deze website specifieke advertenties weer te geven wanneer u andere websites bezoekt, bijvoorbeeld sites binnen het Google / Google Ireland-netwerk.