Hoe kom ik te weten of een spel geschikt is voor mijn kind?
Als je wilt weten of een game geschikt is voor je kind, is het belangrijk om naar de leeftijdsclassificatie te kijken. Deze classificatie geeft aan of de inhoud van de game geschikt is voor de leeftijd van je kind. Klik hier om meer te lezen over leeftijdsclassificaties.